lördag 6 januari 2018






God kväll på er!

När jag efter sista natten på jobb cyklade hem kom jag på att jag glömt  och fotografera julkrubban  paserar den på min väg till jobb...Den ligger vid ett stenhuggeri  de sätter alltid ut den före jul  den är så vacker så...synd att de regnade den morgonen jag tog fotografiet....

Ja så var jag och skaffade nytt gymkort varit på två ledda lektioner denna vecka ,body pump idag  och det gillade jag  väldigt mycket..Cross training på to gillade men inte lika mycket som på det andra gymmet men de hade satsat på  cross training där och konditionssal emedan detta gym är mera mångsidigare....
Nu måste jag liksom ta mig i kragen och gå till gymmet men när jag väl är där så är det så kul och  min kropp och själ mår så mycket bättre  speciellt ryggen tackar mig....Enbart för ryggens skull borde jag gå på gym... om  jag försöker slippa undan så påminn mig om hur viktigt de är....
idag tex var jag full av energi efter body pumpen...och när jag for i väg ja ja g var yr i huvudet osv försökte liksom slippa fara iväg men väl där var al yrsel som bortblåst....

Var in till stadium idag efter gymmet köpte dessa träningsbyxor och bh från stadium de gjorde reklam för dem i gårdagens tidning (rea)
har stadium i våran stad sedan i höstas och det är en favorit affär...


Har haft lite ont i halsen bara på högra sidan inte mycket men det ger sig till känna ..vi får hoppas det går om..mannen i huset sade att han också haft i tre dagar...

Jag plockade bort allt jul pynt igår och idag..tomtarna fick lägga si g och vila till nästa jul...
Stjärnorna i fönstret har jag kvar ännu...ja och julgranen och den får vara kvar till tjugondag knut för då dansas julen ut.... och då får vår käre gran också dansa ut....den står så grön och grann i stugan ännu...

Imorgon har de lovat -c som omväxling till det oändliga regnadet..men visst är värden upp och ner i florida snö och köldgrader....

Önskar en bra fortsättningen av kvällen..ta väl hand om varandra....
Kram: Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar