fredag 21 juli 2017

Favorit ampell blomma för iår

Röd kronlilja

Vit kronlilja

pioner



Tico och jag julen -12

Helmi

Ny friserad


Tupplur

Selfie

Nya bakredskap
God kväll!
Snart har vi juli förbi och semester del två närmar sig...längtar ....

Det har hänt lite tråkigheter senaste tiden,vi hade ett vatten rör som brustit ute på gården men nu är det nya fina rör ....De gamla höll ju nästan sexttio år....Det var lite kämpigt då det inte gick att använda vatten och inte toaletten heller....Fick hämta vatten hos grannen....

Min dotters hund finns inte längre .... har haft så ledsamt.... men den har det nog bra där uppe i hundhimlen....vila i frid lilla söta vän.... 

Jag var och klippte och blekte håret här i veckan ser nog så allvarlig ut på bilderna någon frågade om jag inte var nöjd med resultatet  visst var jag det...vara bara ledssen....

 Jag tycker om att ta mig en tuplur ute i det gröna...har tidigare bara haft en liten däckstol att lapa sol i och ta tupplurar i...Köpte här i veckan en solstol på rea och det var den sista de hade så hade tur...
Har flere sommrar tänkt köpa en då de reat ut men det har inte blivit av och nu tänkte jag också bli utan då jag var så sent ute.....


 Älskar pioner har fyra plantor men bara en gav blommor iår...vet inte varför....Finns pionbuskar också  skulle vilja ha en sådan...borde passa på och köpa nu för de brukar rea ut växter ,blommor och buskar också.....

Köpte häromdagen nya bak tillbehör  längtar och få använda dem....

Nåt jag skulle ville jobba med idag om jag fick välja....Baka ....JObba med blommor och växter jag som knappt vet namnet på blommor och växter ...Intresset har  kommit  då jag blivit äldre...baka har jag alltid gillat....

Ha ett bra  veckoslut och ta väl vara på varandra!
Kram:Nina
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar