onsdag 27 december 2017














Stiven 8 år 27.12
God morgon!
Ja så var julen förbi för denna gång ,nu är det nyåret näst....

Jag jobbade under julen  hade vaknätter.. men visst  hann jag fira litei varje fall...

Julgåvor ja fick några fast vi inte brukar ge några... köper själv inte så många...brukar baka skärgårdslimpor till jul som jag ger bort istället för julblomma....
 Julklappar jag fick: ( bilder senare): rosa vinterkängor hade valt dem själv.Pengar: för pengarna köpte jag en vinterjacka, skönhetsprodukter, ljus....
 Julen för mig är god mat och trevlig samvaro...
Iår gjorde jag jullådorna av färdig pure ..tillsatte bara ingredienser efter behag..varför stressa fast jag alltid brukar göra  hand made...

Årets kaka  till dessert  blev ett paket..vad jag skall hitta på till nyåret vet jag inte ännu har semester nu  till efter nyår vilket är skönt får pusta ut några dagar....

En av våra hundar Stiven fyllde åtta år den 27.12 så då firade vi med hundtårta...

 Dagen före julaftonen upphörde min telefon att fungera eller dvs kameran... jag som bara använder telefons kamera fick ta i bruk den vanliga kameran...

Igår hade de rea på en massa telefoner så jag var och köpte en..har inte fått den instalerad  ännu med alla program..det har grann tjejen lovat hjälpa mig med idag.... 

Vädret kunde vara bättre blir så trött på det evinnerliga regnandet... besökte en grannstad här på julannandag och de hade fullt med snö..var så mysigt så...

Önskar er ett riktigt gott nytt år ! 

Kram: Nina
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar