måndag 4 december 2017










God kväll på er!
Tre veckor kvar till jul..Vi tände det första adventsljuset på söndag...
Lite less blir man på vädret det har regnat i två månader nu med nån dags uppehåll emellan.
Har känt mig deppig den sista tiden på grund av vädret och mörkret skulle det finnas snö skulle det vara så mycket ljusare.....

Jag har lyssnat på jul musik ett tag redan just nu lyssnar jag på julmusik ....

Jag är ju en jul människa till hundra procent...oftast jobbar jag julen så också denna jul....

Jag har jul pyntat redan men i år har tomtarna fått bosätta sig i lyktor och glascylindrar....
Skulle behöva hare, räv och några råddjur till så blir jag så nöjd så....

I år har jag en annorlunda adventsljustake  ja har ju två en normal och en annorlunda. Fick iden till den med vinglasen på nån sida på nätet gjorde den sedan till min egen..jätte nöjd....

Tomte dörren har blivit omringad av snögubbe, julmus och så har den fått en ljuslinga...Det är så bra med ljus slingor med batteri speciellt med timer slår på en viss tid och brinner sex timmar ja och så slipper du en massa sladdar... 

En ljustavla har jag spanat in en längre tid och då jag tog en sväng till Chlas Ohlsson så slog jag till och köpte en.... 




Minns ni tanden jag berättade om som bråkade med mig  tja den finns inte mer den åkte till tandhimlen och nu är det bara en grop kvar det blir snart två veckor sedan den åkte dit ännu har jag lite ont och ömt...Men nu kan tanden bråka med nån annan men inte med mig längre....

Jumpern jag har på mig är en favorit för tillfället genast den kommer från tvätten så åker den på...skall fotografera den i sin helhet i nåt skede...

Ja så var det då dags och ta en promenad med hundarna... de vill inte ut på promenader då det regnar och är blött....men nu håller det upp ...

Kram: Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar