lördag 22 december 2018








Ville bara titta In här och önska er alla en riktigt God jul.
Själv jobbar jag from imorgon Men hinner ändå fira jul.
Julgranen hämtade Vi förra måndagen då började jag känna mig lite krasslig ja och drog på mig en förkylning så jag var hemma och vilade några dagar... Har inte haft nån julstress på grund av förkylning har jag missat två spinning lektioner jag sett framemot.
Var på konsert i veckan Raskasta joulua/Tung jul och konsertein var helt fantastisk.. Nästa år igen...
Iår får Vi en vit jul, det är så mycket stämninhhetsfullare .. Vi Harju flere år haft en svart jul

Igår skulle jag packa In hundarnas julklappar Men av det blev det inget en av hundarna hoppade rakt In i bädden och beslöt sig för att det var hanns..

Önskar er en fridefull jul..
Min dotter kommer idag och ja det blir sushi..
Och två saker kvar att göra sätta skinkan i ugnen och göra en ostkaka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar