tisdag 6 november 2018








Ja nu är det november och den månad i året jag inte gillar ja det finns en månad till och det är mars.

Mycket tända ljus och ljusslingor för att jag skall överlevea mörkret. 

Ja glömde visa jackan  sist jag var här inne men här är den, gillar köpte den på båten då jag var på picnic kryssning för halva priset och ja det är inte läder fast det ser ut så, går att tvätta och me liike.. 

Planterade lite färgranna callunor för en tid sedan lite färg i höst mörkret.. Stegen är köpt på loppis och hittade en lämplig blomlåda i våran trädgårdshandel att ställa callunorna i.


En luftväxt köpte jag också behöver bara doppas i lite vatten med två veckors mellanrum , smart

Det var alhelgon under veckoslutet och jag var och tände ljus påminnesplattan för anhöriga begravda på annan ort fast det hade varit mysigare och göra det då det var mörkt

Totalbody är nåt jag gillar väldigt mycket det är så min grej och så spinning och bodycombat ja och bungee som jag tyvärr inte varit på,, det var länge sedan .. Ligger i sängen och funderar på om jag skall eller inte anmäla mig till bodycombat bäst och göra det nu annors blir det inte av   det är trögt såhär efter en morgontur.
Kram. Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar