måndag 29 oktober 2018











Ja så  blev det då minus grader. Fram åker mössor och yllesockor Dessa  härliga yllesockor fick jag av en vännina till födelsedagspresent.

Har planterat callunor i krukor det hör liksom hösten till och helst då i härliga höstfärger...

Julmagazinen ja det är dags för dem och vad jag älskar och bläddra i dem, har redan köpt några.

Jag har varit hemma några dagar har en envis öroninflamation tredje kuren i rad börjar kännas kan jag tala om för er  ..

Ja så var det hallowen förra Helgen.. Gillar att dekorera till olika högtider så det blev lite hallowen dekorationer...

För en tid sedan gjorde jag i mitt tycke ett bra loppisfynd en härliga tunika med fickor bra förvaring för nycklar.

Och vad jag gillar sushi har flere gånger varit på sushi bufe i vårat köpcenter och  ja jag tröttnar aldrig på sushi . De kommer att öppna två sushi ställen till här i staden inom kort så nog finns det och välja på.

Ja det bra  ni kom väl ihåg och ändra klockorna?!

Kram, Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar