fredag 6 juli 2018

7








Hej!
Ja så har  en vecka gått sedan semestern började tre kvar... Vädret inget vidare, ostadigtoch svalt, det var för bra för att vara sant om vädret skulle vara vackert och soligt hela sommaren.... 

Har tillbringat lite mera tid på gymmet  nu då det finns tid... 

Igår var jag till läkare och fick kortisonspruta i  högra tummen.. När vänstra blev bra  blev högra tummen knäpp dvs. Knäppfingret vi väntar

 och ser.. Blir det inte bra blir det nog remiss till en handkirurg... 

Fick ocksåhöra laboratorie svaren  på blodproven allt var bra förutom sköldkörtelproven som börjat gåmot överproduktion, medeciner minskades lite... Så om Åtta veckor får vi se vartåt det vänt... 

Pionerna har blommat ut har inte så  mycket blommor på kuminna plantor... 
Just nu blommar min kronlilja... 

Smultron har vi också på gården har smakat men det är lite som så att vågar inte äta precis alla  hundarna strilar /lättar På benet här och där.... 

Igår såg jag regnbågen vackert också himmelen var i brand på kvällen.... 

Ja glömde ju berätta besökte en loppis på måndag och fyndade en "träkudde" till bastulaven, tabletter, lakan  och ett kuddskydd som jag trodde var  ett baby täcke ... 

Funderar vad jag skall laga för mat  nåt som går snabbt och är gott... 

Ha ett bra veckoslut. 

Kram.:Nina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar