fredag 15 juni 2018




Hej på er!
Ja så var det fredag igen... 
Igår var jag till kvällstorget jag som inte är kvällstorg   människa men vi var några som träffades över en kopp kaffe/te vi möte upp en kompis som kom från lappland... Kul att träffas har inte sett henne på länge, varje gånghon varit här så har  jag jobbat...
Kvällstorget I våra stad är är  väldigt populärt här brukar vara kända artister, igår var här en rappare ja och kvällstorget är på torsdagar. Michael Monroe  uppträder 26.7 då måste jag bege mig dit... 

För alla som har keliaki  så har vi ett eget litet bageri som bakar glutenfritt, allt från bröd till kakor även på beställning... I vissa affärer säljs det av deras produkter också.. 
Själv har det inte konstaterats keliaki åt mig men mår så mycket bättre då jag äter glutenfritt,. Laktosintolerans har jag däremot ja och deras produkter är också laktosfria...
Brukar köpa semlor därifrån åt mig själv. 
De har fått ett väldigt bra mottagande så vi får hoppas de lyckas... Man behöver inte ha keliaki för att äta glutenfritt .. Ja och bageriet heter muruset ifall ni undrar.. 

Önskar er ett trevligt veckoslut. 
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar