fredag 8 juni 2018







God kväll!

Det blev plötsligt svalare.. Och visst ja då klagar jag vill ha värmen tillbaka, det skulle inte vara så dumt om sommaren skulle börja i maj och pågå hela september.. 
Lite regn borde vi dock få  allt torkar bort och regnvattens tunnan den är nästan tom... De kunde regna under natten... När är förresten människan nöjd är de för kalltja  då klagas det är det för varmt är de inte heller bra... 

Det är lite på ett år sedan jag slutade röka ja sista maj blev det ett år sedan  och tycker själv jag varit jätte duktig och stolt över mig själv och över att jag börjat gå på gym... Nu har jag även vågat ta mig på spinning lektion har typ inte varit det på femton år och då höll jag på och svimma och for aldrig mer, då var jag rökare och hade urusel kondition nu har jag relativt bra kondition i mitt tycke... 

Var och fixade håret idag nu är det kort igen och så mera färg, trivs som blondin och så stör utväxten inte lika mycket då du är blod har du mörkt hår syns det genast... 

Jag har nästan två identiska tunikor som  kommer att vara favoriter i sommar den turkosa  gillar jag bättre till färg och material  den turkosa  är lite mjukare till materialet... 

Tre veckor kvar till semester... 

Ha ett trevligt veckoslut!

Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar