lördag 3 mars 2018







Semestern börjar  vara slut för denna gång  allt för fort har denna vecka gått,,väntar redan på nästa semester...

Idag var det lite varmare på morgonen -16,6c och på dagen -4,7c och det är så där lagom tycker jag...
Var första gången till gymmet  efter si så där två veckor..   den där flunssan satte stop för det...
Idag  hade jag  två alternativ  jag bollade emellan : Yoga eller combat... det blev combat som jag aldrig prövat förut... det går ut på att du boxar och sparkar i luften och var rätt så kul...   det blir mer av det...imorgon har jag anmält mig till bodybalance och det har jag inte prövat på förut....
Jag har alltid haft svårigheter med kordination men  det har blivit bättre då jag går på ledda lektioner...

Jag har haft ont i vänstra  tummen ja nedanför men tummen är också svullen..det gör ont så jag funderde redan påoch bestäla tid till läkare på fredag men avvaktade ger tid åt tummen till måndag....
Det skulle vara bodypump imorgon men det vågar jag mig inte på för tummens skull....

Vad som hänt med tummen har jag ingen aning om vet inte att jag skue ha stött den    eller så....

Våran Helmi var på tandstensborttagning på  torsdag och  blev åtta tänder fattigare ännu åtta tänder skall dras ut... det är väldigt vanligt med dåliga tänder just för denna hundras.... 

Ja och så har vi då mars månad redan..långa kalla mars brukar man tala om ...Mars är en oändligt lång månad tycker jag ..det är då jag längtar efter våren och mars är ju mitt emelan vinter och vår ... då jag gick i skoan tyckte jag den var vädigt lång tog aldrig slut.....

Kolla vilken fin blommvas...hör till hemtex sortiment säljs hos citymarket .Det är kul att citymarket säljer av hemtex  texstiler osv...vi hade hemtex här för ett antal år sedan och jag köpte ofta handukar och lakan därifrån...man kunde göra mycket bra fynd där  blev lite besiviken då den upphörde i våran stad.. 

Vad jag gjort på semestern: Hundarna har inte velat ut och promenera för kallt så de har uträttat sina behov på gården...
Städat  och rensat kylskåpet från onödigt...
Skulle ha haft tandhygienist på onsdag blev inhiberat andra gången inom en kort tid...
Helmi var på  och tandstensborttagning på to... ja och tandutdragning...
Sedan har jag bara varit och tagit det lugnt...
Nu är det ljust vi  klockan aderton trettio ännu  kanske närmare nitton också...härligt härligt
Ha ett bra veckoslut...
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar