onsdag 14 februari 2018








 Valentine´´s day today,  allstå vändag!

Vänner kommer och går  men de riktigika vännerna blir kvar i ens liv livet ut...har vänner som är viktiga för mig... de flesta bor på annan ort men fast vi inte ses  så håller vi kontakt....

Nya vänner ja det har jag också , vissa av dem viktiga de också.... sedan finns det vänner som komit in i dit liv men  men inte är det längre , ingen kontakt...men det är väl livets gång..vi förändras också med åren...

Jag har dragit på mig nån slags förkylning..näsan bara rann igår..s å jag är nog hemma imorgon ännu...har inte varit förkyld på snart ett år...och inte hade jag velat bli det nu heller jag som just börjat gå på gym .. men hoppas det går fort över...inget gym denna vecka åtminstone...

Jag har köpt lite nya gröna växter har nästan bara haft orikder förut men nu ville jag ha lite växter till dessutom behöver de inte vatten så ofta .Köpte också några små kaktusar har inte haft på över  trettio år tror jag eller så inte alls  alla växter jag har vill inte ha vatten så ofta  jag glömmer ofta att vattna..fast det sägs att man sällan torkar ihjäl blommorna snarare vattnar ihjäl....

Nu är det också tulpanernas tid så det blir nästan en bukett i veckan ...

Duschtvålar ja de är jag svag för ... de som finns på bilden har en härlig doft....

Handkrämer har jag ett lager av behöver ha en med mycket fett de tunna hjälper inte mot mina torra händer.. den sista ni kan se på bilden är tunn  och har ingen verkan  de tre första är bra och kan varmt rekomendera oftast blir det och  smörja händerna till natten för då klottar jag inte i vatten....
Ha en bra vändag!
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar