tisdag 27 juni 2017

Azalea


Rododendro

Midsommar dukning


Midsommar dukning

Midsommar bastu








Midsommaren är förbi känns som sommaren också är förbi eller den har ju aldrig börjat.
Sista semesterveckan...Jag har bara haft två var ju sjukledig from slutet på maj...
Resten av semestern har jag from andra veckan i augusti så nåt att se fram emot gillar augusti som semester månad....
Vi har haft gäster hela midsommaren idag hade jag dessutom barndomskompisen på besök... nice nice.....
Under midsommaren  blev det grillmat så  nu vill jag inte ha det på ett tag....

På söndag var jag ut och åkte och hälsade på mina föräldrar som var på landet,vi besökte också ett cafe brevid havet där du också får mat....

Det är min mammas azalea och rododendro som ni kan se på bilderna,väldigt vackra,azalean hade en underbar doft...

En fågel troligen en trast hade övergivit sina fågelägg.... blivit skrämd....

Midsommar bastu hör ju också midsommaren till och bastukvast... så kallt som det var var det skönt med bastu..fast midsommar aftonen var vädret rätt så hyfsat ...men midsommardagen regnade det... 

Jag har varit rökfri en månad dvs. inga cigaretter,strongt tycker jag....jag tror nog jag börjar må så mycket bättre.....

Ha en bra fortsättning på veckan!
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar