torsdag 2 mars 2017




God kväll på er!
Jag har semester som börjar nå sitt slut...
Har haft ont i halsen  sedan söndag från och till ,grr

Har haft min barndomskompis på besök åkte hem igår snyft snyft.....
Vi storsade runt i affärer besökte loppisar bla där köpte jag den härliga Harrods handväskan...me like 

Idag har jag varit på yoga och haft mina nya yoga byxor på mig och jumper som jag  köpte hos Lidl de gjorde reklam om dem på tv och prismässigt var de ett fynd...De är är sköna att ha på sig som hemma dräkt också...

Köpte här om dagen torr shampo har aldrig använt förut finns för olika hårfärger också...
Prövade första gången igår och håret ser faktiskt rent ut, på detta sätt behöver jag inte tvätta håret varje dag vilket jag tycker skönt...Jag tvättar håret varje dag normalt ...

Avfallshantering/soptömning vilken stor prisskillnad det kan vara  beroende på i vilken stad du bor..
Vi har hälften dyrare i staden jag bor i än staden jag bodde  i förut hur kan det vara så ?! Vi jämförde priserna med min barndomskompis och det var samma antal tömningar  på tre mån....Dessutom betalar vi en avgift en gång i året för användning av sorteringskärl dvs metal,glas,plast papper, och paff och varje innvånare betalar denna engångsumma oberoende om du sätter nåt i sorteringskärlen eller ej....
Så vi betalar nog en massa för avfallet här hos oss....

Nu skall jag ta och göra min jogurt för morgondagen...
Ha ett trevligt veckoslut!
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar