måndag 13 mars 2017








God kväll på er!
Det har lovat varmare väder så än finns det hopp  att våren är på kommande.
Det blir tidigt ljust ute om morgnarna och kvällarna har blivit ljusare och det är ju positivt eller hur?!
Har jobbat hela veckoslutet har haft vaknätter men nu ledig några dagar....
Jag  köpte en ny tunika förra veckan från Vilona store av märket  object  gillar väldigt mycket en liten  klädaffär i våran stad med   personlig betjäning...Och priserna är hyfsade....
Så har ni vägarna förbi så titta in där....första gången jag var in där var efter jul  ångrar att jag inte tittat in där tidigare.....  

Igår blev det lite dåligt med sömn efter nattvaket så efter att jag sovit  oroligt i två timmar steg jag upp tog en dusch och hoppade på cykeln och tog en  tur till en trädgårdshandel med mig hem hade jag två buketter tulpaner och eucalyptys kvistar...
 Jag tog också en snabb sväng in till en när belägen loppis  och hem kom jag med två glasburkar som jag var i behov av de kom genast till användning....
Efter cykelturen blev det kombinerad lunch/middag och ja sedan sov jag gott....

Satte för en tid sedan pärlhyacinter i  mina lyktor istället för ljus... snart blir de dags att köpa narciser också och sätta i krukorna utomhus....

Häromdagen gjorde jag ett bra fynd : Köpte en Globe Hope handväska scond hand för en struntsumma de är ganska dyra...   så gissa om jag var glad och nöjd....
De är gjorda av åtevinningsmaterial och är dessutom ekologiska  de använder mycket material  av tex armekläder....Tycker de borde vara billigare då de är gjorda av åtevinngsmaterial men så är inte fallet....

Kram: Nina
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar