måndag 20 februari 2017






Stiven tröstar matte då hon är sjuk


God kväll! Usch ja började snöa när jag kom hem från jobb imorse ,vill inte ha mera snö...
Vår gård är glashal jag har gjort några spagat idag trots icbugg,mannen i huset han var på  rumppan idag då han skulle hämta morgontidningen från postlådan.Mannen fick då bråttom att åka till affären för att köpa grus....
Vet ni vad nästa vecka har jag semester och planer  det har jag inte....

Förra veckan var jag och färgade och klippte håret ,inte rödhårig längre : brun  och svart med en röd rand,men  för typ 17 år sedan var jag blod .....gillade den blonda jag också.

.Tänkte visa er en del av vårat badrum  det är lite svår fotograferat vårat badrum man borde ligga uppe i taket för att  få en bra bild...

Jag har fått dille på att dricka kakao eftersom jag inte dricker mjölk så får de bli på vatten med en stor klick vispgrädde..Medan  jag skrivit har jag druckit en stor kopp med kakao.

Ja det börjar bli dags att ta en promenad med hundarna ...De har en inbyggd klocka de vet precis när klockan närmar sig nio....



Jag har ett radband jag bara måste få visa er det är köpt i Venedig -76 eller -77 .Radbandet har följt med mig rätt länge .Jag har varit två gånger till Venedig första gången med mamma..
Visst är där vackert  med gondolerna och alla små gränder.....Italien som land gillar jag och den Italienska mentalitieten.....Visste ni föresten att glassen härstammar från Italien?!

Måste bara få sätta en bild på mig och Stiven , jag är sjuk och Stiven tröstar matte.

Vårat badrum det renoverades -13  och  golvet är grått och väggarna vita  med en röd kant det är liksom pricken över i et...Har kanten till ställyta för shampo och tvål....
Belysningen kommer underifrån
Arrivederci!
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar