tisdag 23 augusti 2016

After

After

After

Before


Before


Ja idag har det varit ett mycket omväxlande väder ,sol,regn och åska hm, vädrets makter rår man inte på tyvärr....
Igår var jag och fick håret klippt och färgat, frågade på samma gång om det fanns tid för färg av fransar och bryn och det fanns det ,tyckte  jag var värd det...
Är dålig på det där med make-up och det var en evighet sedan brynen och franssarna blev färgade, visst ändrar det på utsendet eller hur?!

Blodprovssvaren fick jag veta idag och de var okey ,vilket var skönt,men dessvärre böts medecinen ut hann knappt ta den första en vecka...Men det kan ta tid och hitta en lämplig har jag förstått.....

Idag beställde jag en stuga från to-lö i Ikallis där också hundar är välkomna....Priset var förmånligt.Skall bli skönt och komma bort hemifrån några dagar....innan arbetet kallar...
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar