söndag 21 augusti 2016

After

After

After

Before

Before

After




Vi har fått njuta av några varma fina dagar  eller hur?!
Jag har haft min bardomsvännina på besök ,hon åkte hem idag,alltid lika vemodigt då hon åker hem...
Igår spenderade vi dagen med och göra krukor av betong ja och ett par betong gummistövlar också...De får dock torka några dagar ännu innan jag lösgör dem från kruka och stövlar....
Vi var och köpte betong till igår ,en säck var trasig ja och den fick  jag på köpet.... Vilken tur jag hade...
Idag gjorde vi loppis race och jag kom hem med två barn gummistövlar skall gjuta mera  ....
Så mycket annat fyndade jag inte ,tjaa en gjutjärnspanna,filt åt hundarna och en asiett....

Jag ska måla hela värden lilla mamm ,full av solsken varje dag om de regnar och grått de gör desamma...
Målat det har jag,en liten byrå och en pall har fått en grå nyans...Vilken skillnad alltså.
Jag har fortfarande ett blombord under arbete...

Fick fyra ljusa tabletter av vänninan som hon virkat åt mig  ,blev väldigt glad åt gåvan me like....
Lite krasslig har jag också varit,var tvungen att söka mig till akuten på onsdag kväll men tror det ordnar upp sig med medicinering....väntar ännu på provsvar....
Nämde  ju att vi  fått njuta av varmt väder och helt plötsligt så började det regna  by by  med det varma vackra vädret...
Sista semesterveckan börjar imorgon...lite vemodigt ....
Kram: Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar