torsdag 30 juni 2016







Oj då vart har lediga dagen tagit vägen , den har gått allt för fort,det har komit flere regnskurar idag i oika repriser men till
 kvällen klarnade det upp...

Jag vaknar alltid upp till kvällen fungerar bäst då och börjar dona och greja...
Det har spått ett regnigt juli ,får se hur det blir med den saken för dem som har semester då är det ju synd...jag hoppas dock på ett varmt och soligt augusti....

Tänkte visa er vårt gästrum ni har sett det flere gånger,men det är faktiskt ett av mina favorit rum  ja tvättstugan ,bastun och duschrummet och köket hör också till favoriterna....
Vardagsrummet då ?! Där vistas vi nästan aldrig....

Den bruna byrån i gästrummet är lite malplacerad ,passar liksom inte in där men  får hänga med tills jag fyndar nåt annat..
Till hösten hade jag tänkt sätta upp svarta gardiner  en matta i svartvit   borde jag också köpa,kollade in en hos H&M Home för en tid sedan som tilltalade mig....kanske jag gör slag i saken och köper den...
Kolla de svartvita vimplarna som ni ser skymten av på nån av bilderna ,är  väldigt förtjust i dem.Beställde dem hos arbetscentralens dagliga verksamhet i min stad...Till julen får det bli gråa och vita...
Jag lovade ju visa er lite loppisfynd ,men det får bli i nästa inlägg....
Sista bilden är av en pion som börjar bli lite skruttig,  ni vet ju att jag är väldigt förtjust i pioner...
Nu får jag önska er ett trevligt veckoslut..Njut av sommaren och njut om ni har semester...
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar