måndag 20 juni 2016




Hej på er !
Det börjar närma sig midsommar, har ni några planer?!
Jag har inga planer , jobbar morgontur på midsommar aftonen men de andra dagarna är jag ledig....
Det har varit ett mycket omväxlande väder  sista tiden, regnat en hel del faktiskt  men oj så bra för all växtlighet  och luften den är mycket friskare så där efter regn.....

Försökte ta selfie på mina tänder  ser ni  vilka grimaser ... hm
Ni undrar förstås varför jag fotograferar mina tänder?!
Saken är den att jag är en bland tvåhundra som sluppit med och testa  Yotuel tandkräm , förra veckan fick jag ett paket på tre yotuel tandkrämer som jag skall testa....
Yotuel är en  blekande tandkräm  som tar bort missfärgning från tändernas yta utan att slita på emaljen . Den blekande effekten baserar sig på effekten hos naturliga enzymer.Yotuel bidrar även till  att minska plack och tandsten, som bäst använder jag yotuel parma med smak av mintlakrits,tandkrämerna innhåller dessutom xylitol....

Och vet ni vad det bästa är jo den löddrar inte.. och det är bra för när jag tvättar tänderna så har jag en massa tandkrämslödder på kläderna.... nu slipper jag det...
Jag har snart använt tandkrämen en vecka och kan konstatera att de kanske är en aning blekare..
Kommer att  att få svara på frågor inom kort angående yotuel ....

Själv är jag på tandstensbortagning två ggr i året och missfärningar ja det har jag speciellt på nedre raden och det är ju så man skäms ibland när gaddarna lyser svarta, missfärgningen hålls borta ett tag då jag besökt tandhygienisten ...Ibland är det rätt pinsamt att   smila,skäms över   de missfärgade tänderna....
Är dessutom både rökare och te drickare som också bidrar till att tänderna blir missfärgade....

Ni undrar säkert hur  jag kom med i test gruppen...Jo saken är den att jag läser en blogg som heter uusi kuu och hon gör samarbete med yotuel och  indiedays   och  via hennes blogg fyllde jag i en blankett om att jag var intresserad och testa Yotuel,hade nästan glömt bort det då jag per e-mail fick meddelande om att jag var en av tvåhundra som blivit utvald ...Tycker det är kul..
Yotuel tandkräm kan köpas hos apotek ,sokos och Stockman...

Måste sätta en bild här av en skål med jordgubbar så här i dessa jordgubbstider,iår tack vare värmen så har jordgubbarna mognat tidigt,och priset går ner hela tiden....
Kram: Nina
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar