onsdag 15 juni 2016

After

After

After

After

After

Before

Before

Kynä kataja/ penn en

Irländsk en
Underbart väder och jag har varit vak ledig,men i morgon har de lovat regn ja hela veckoslutet faktiskt men det gör ingenting för jag jobbar och regn behöver vi ,gräsmattan har inte behövt klippas på snart två veckor...den börjar vara krut torr...
Planterade två enar i trädgården som stått i garget en tid,äntligen är de i jorden.Vi fällde träd på våran gård för några år sedan så det blev lite tomt på gården ....  
Hoppas enarna  tar sig ,men de växer ju långsamt.... 
Var i veckan och  klippte och färgade håret ,nöjd ja det är jag.Jag har lugg nu och det känns lite främmande men vänjer mig säkert vid den ,det var ett tag sedan jag hade lugg,gillar för övrigt inte lång lugg...

Idag var vi med ena hunden på efteganskning efter tandbortagningarna ,det har läkt fint ,men en vecka ännu måste våran Pähkinä äta mjuk mat ,alla stygn hade inte riktigt smält ännu....

Fick ett paket med posten idag ,paketet innehöll yotull tandkrämer , jag är  en av tvåhundra som får pröva dem  och får i nåt skede  en förfrågan om jag gillat dem/ resultat osv  ...mera om dem än annan gång när jag hunnit pröva dem  ....en tid
Kram på er!
Önskar er ett trevligt veckoslut  !
 Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar