torsdag 26 maj 2016




Regnet det öser ner ,åskan bullrade också idag men oj så friskt i luften det blev....
Finn ett fel på bilden..Vilken skulle ni föredra zinkskålen eller vita skålen?!
Imorgon har jag ledig så det blir en dag då jag röjer upp hushållet,trist men ett måste...
Idag gjorde jag batatfranskisar ,har fått dille på dem och smaskade i mig en hel del faktiskt....
Imorgon tänkte jag ta sovmorgon men får se hur det blir ,när man får sova  ja då vaknar man med tuppen....Nå skall försöka sova ,jag är en nattuggla som vakar länge ,klarar mig med 6-7 h sömn men ibland tankar jag dvs tar igen sömnen och sover 12 h...vi får hoppas det blir en lång sovnatt..
Men när jag nu är i  klimakteriet  är sömnkvaliteten dålig ,svettningar och heta vågor ni vet....
Ha en trevlig kväll!
Kram: Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar