måndag 9 maj 2016





Det vackra och varma vädret fortsätter ännu.
Igår firade vi morsdag här i Finland det firar vi alltid  andra veckoslutet i maj.
Jag hade min dotter på besök ,själv körde jag nätter men hann ändå fira lite morsdag.
Fick en ros av min bästa dotter och en Hydra Blur Primer av märket dermalogica,min dotter säljer  dermalogicas prodokter och använder dem även i sin salong..
Jag brukar få dermalogica produkter till födelsedag, jul och morsdag  och jag uppskattar det vädigt mycket,de är bra produkter.
Hydra blur har jag inte prövat ännu, men imorgon blir det premiär...
Hydra Blur Primer jämnar ut  rynkor i huden (ansiktet) , håller huden matt och lämnar hyn silkes län.
Resutatet= utomordentigt botten för smink eller utan.Det är en ganska ny produkt som anlänt till Finland, berättar mera om resultatet då jag använt den en tid.
Min dotter hade med sig en bit super god chokalad tårt bit som hon köpt på fyra vindarnas hus ,det är en sommar restaurang i Hangö  tårtan är bakad av deras egen konditor.
Fyra vindarnas hus är värt ett besök, marskalk Mannerheim besökte ofta denna sommar restaurang finns tom fotografier av honom där,han hade en sommarstuga strax invid på en liten holme som kallas Talludden..
Mannen i huset fick äntligen uppsatt plåtskylten som hundarna fick i julkapp det varnas för chihuahua    i vakt samtidigt som övre skylten önskar en välkommen...
Två dagar jobb denna vecka ännu sedan en vecka semester ,hoppas vädret hålller i sig,men de har visst lovat svalare väder,så det gäler att njuta så länge det varar...
Kram:-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar