söndag 6 mars 2016





Semester var det ju....Planer ?! Inte direkt .gäster ,veterinärbesök är det som är på programmet.
På fredag var jag på teater : begie tappaa = begie dödar , ingen dog det handlade om två kvinnor som möts i ett omklädningsrum den ena penisionär den andra vid fyrttiofem si så där....
Skratta ja det fick  jag definitivt... ja och pjäsen den var bra....

Semestern till ära köpte jag en bukett tulpaner  sju st i prisma för en billig slant...

Leverans från finska Lappland och loppis och med svensk text,har en bekant som flyttat till Lappand och skickade mig bilder på  "borsthållaren " och paradhanduken  och undrade om jag var intresserad klart  jag var och priset ja billigare än hos oss... Och levransen kom med en annan bekant hit ner...

Jag gillar ju som sagt gamalt linne ,kuddfodral ,lakan osv och  gärna med monogram...

Ingen sol på ett par dagar men våren våren den  är nog här och då är det som allra bäst...
Klockorna ändras om tre veckor, då blir det sommartid....
Ha det  bra...
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar