tisdag 1 mars 2016





Hej på er! 
Hoppas allt är väl med er....
Det börjar vara vår i luften solen lyser med sin närvaro  ljust ute ännu klo :18:00, härligt...
Har tre vak nätter framför mig sedan semester,som jag har längtat.... ni vet den där känslan....
Första mars de har vi faktiskt idag ,skridskorna som hänger på griffeltavlan får hänga med ett tag ännu, de kommer att bli utbytta mot balettskor så småningom....

För några veckor sedan köpte jag  stolkudden med band till stolen i gästrummet på loppis  ett   bra fynd även prismässigt.... är  mycket nöjd med köpet....

Idag på min morgonpromenad med hundarna pockade jag blåbärsris och satte i en glaskruka fint eller hur...Det har varit lite si som så med långa promenader på grund av hälsporren ,men nu är det en bättre period då jag kan göra längre promenader....
Ut och njut av det vackra vädret eller ta en kopp kaffe i trädgården... vetja...
Kram: Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar