måndag 14 mars 2016








God kväll!
Första dagen  på jobb efter semestern ,väntar redan på följande.....

Igår tog grann tjejen lite fotografier av mig ,hundarna vill också  vara med på ett hörn  och Mici den vita han är hård på att pussas..
Kläderna jag har på mig jumpern: En  jumper  av märket  jackpot och jeansen  är jeans leggings,jag använder inte något annat en dem endel  med gummiband i midjan en del med knapp och dragkjed de är så sköna att ha på sig...När det blir varmare är det bara leggings av trikå som gäller...

Fixade en boll till igår idag var den torr så jag spräckte balllongen, ljussingan fattas ännu hade inte tid och sätta den på plats innan jag åkte till jobb.....

Har ni planer innför påsk?!
Jag har inga planer jag jobbar nästan hela påsken förutom måndag.... så nej inga planer ....
  Jag placerade ut påsk ägg i en skål idag ,inte ätbara men dem visar jag  närmare påsk....
God natt och sov sött...
Kram: Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar