söndag 17 januari 2016





Vatten kranar och stumpbyxor!
Har ni haft ett trevligt veckoslut?!
Julpyntet  är bortplockade tjaa mysfönstret bev kvar ännu men det är inte så där julaktigt och ger ett gemytligt sken så den fick hänga med  ännu .Maileg nissarna  kunde ha fått sitta kvar på  stolen ännu men  pockade bort dem så nu sover de sött i ett av de övre skåpen till nästa jul....

Imorse var det under -10 c så hundarna promenerade gärna nu på kvällen bara ut på gården uträttade behoven illa snabbt och smaskade i sig lite har bajs.
Vi har en hare som besöker våran gård dagligen idag köpte jag havre åt den och stördde ut på marken  så den kan äta sig mätt.Kärven jag köpte igår har den redan ätit upp....Och det som blev kvar åt fasnarna upp....

Kolla mina vattenkranar längst upp det kommer inget rinnande vatten ur dem de är handukshållare häftiga inte sant ?! Fick inte några ordentliga fotografier tagna våran toalett är svår fotograferad.....

Köpte  ett par tjocka stumpbyxor förra veckan jag som inte äger ett ända  par sedan tidigare men det kändes som om det inte räckte med jeans och vindbyxor längre men de har nog varit så sköna så några  tjockare sockor var jag också tvungen och köpa....

Igår promenerade jag till en loppis och gjorde några super fynd mera om det än annan gång...

  Ha en bra fortsättning av kvällen själv myser jag med massor av tända ljus...
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar