söndag 22 november 2015







Hej på er!
Har ni haft ett trevligt veckoslut ?!själv har jag varit på jobb.
Det kom lite snö ja slask rättare sagt och så där -1 c fast imorse då jag åkte till jobb var det 0.
Jag måste  få visa er mina senaste fynd mina två tomte nissar och  happy lighten.
Nissarna är  av märket maileg och ja jag har kollat in dem ett par år redan  men de är ju prismässigt ganska dyra så jag har fått avstå..
Till min stora glädje fick jag två  presentkort till min födelsedag till en affär som heter Herkku och Murena som finns i våran stad där de  säljer maileg nissar  bla. affären som för övrigt är värt ett besök.
Härom dagen hade de -15% på alla maileg produkter och då tog jag mig till affären och köpte dessa två som ni kan se på bilderna jag parkerade dem   i gästrummet på den vita stolen är så happy för mina nissar.
Köpte även Happy Lights ni kan även  se dem på bilden har sådana förut men de hänger i gästrummet i en stege oh yes..
Läslamppan är på plats brevid min säng, nu kan jag ligga och läsa i sängen...
Bordet ja det har varit mormors och fungerar som nattduksbord åt mig, rymmer ju en hel massa inrednings magasin under, ofast är bordet fyllt  med en massa onödiga prylar..
Ha det gott!
Kram: -Nina-.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar