söndag 15 november 2015









Hej på er!
Har ni haft ett trevligt veckoslut?!
Jag har haft ett trevligt veckoslut  det har dessutom varit full rulle  hela veckan.
Var på pic nic kryssning i veckan  och på   båten köpte jag en eau toilette från en affär som heter Victoria`s secret hade aldrig hört talas om den fast min dotter sade att de har en sådan affär i London nåja nu vet jag det hänger inte med alla gånger de  hade underkläder där också body lotion tvålar ,parfymer osv.
En riktigt wau  affär i min smak ,kolla vilken fin papperskasse de packade in den i ...
Jag hann med ett Ikea besök också igår lite julklappar och annat smått som ni får se mer av en annan gång.
Var också och åt  åt årets första julmiddag igår smakade gott var med arbetskompisar . Efter det var vi och såg SoWhat-Drag-Show med Jarkko Valtee och Osku Heiskanen var super bra kan jag tala om för er alltså de kunde imitera finska och artister från Usa skitbra hela salen var smockfylld dvs. de var slut sålt.Har sett Jarko Valtee förut på silja för ett antal år sedan.
Det där med jag har inget att ta på mig fast skåpet är fullt med kläder ni vet ... nå drog på mig en tunika utan ärm i svart och en bolero kofta och svarta jeans  och det blev så bra så.
Mina " höstblomster " får ni också ta en titt på callunorna,iår blev det bara rönnbär till kärran var ont om dem iår, fast fåglarna har smaskat i sig de mesta ,dessutom har inte kunna hålla tassarna borta från mossen heller...
Kolla sista bilden jag har liksom smygstartat med julen en liten klocka ha  jag  ställt på ett fat innanför en större klocka mysigt eller hur...
Gillar inte november mörkt redan klockan 16:00  men med massor av tända ljus blir det rätt så mysigt eller hur?!
Snitt blommorna och glas fågeln fick jag från staden då jag fyllde jämt.Den är av glas och gjord  i Murla glasblåseri värt att ta en titt in där om ni har vägarna förbi...
Ha en bra fortsättning av kvällen...
Kram:Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar