söndag 8 november 2015






God kväll på er! Önskar alla pappor en trevlig farsdag .Jag har själv jobbat idag så det har inte blivit nåt farsdagsbesök för mig inte.
Jag har haft morgon tur och jag och morgon turer går inte ihop,gillar kvällar och nätter,visst är det skönt att   ha kvällen ledig men är oftast så trött så jag inte får nåt uträttat ändå  då jag vakar sent...
Kolla det blå emaljfatet det fick jag av min bardomskompis mamma hon hade tänkte föra det till loppis men då räddade kompisen fatet och sade att jag gärna ville ha det så nu är det mitt.
Fatet står på köksbordet med ljushållare ,blommor o,vatten kanna osv...
Vita rosorna och blombuketten fick jag då jag fyllde år den ena före födelsedagen den andra efter.
November  mörknet  kommer tidigt och det är nu jag har tända ljus lite här och där har plockat fram lyktorna  så nu hänger de ute och där brinner det oljeljus för det mesta.
Oljeljus är bra på så vis att de brinner två dygn de  mindre ljusen.. de större betydligt längre....
Ja ni nu skall jag ta och dricka a nice cup of  tee och kolla mina jul magasin har hunnit köpa en så där tre stycken redan...Det ena köpte jag i UK...
Ha en bra fortsättning på kvällen...
Kram:-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar