onsdag 18 november 2015







God kväll på er!

Lovade ju visa er vad jag köpte på Ikea...
Bryggde  en kopp te och satte mig framför datorn och tänkte koppla av en stund med att vara inne på bloggen...
Köpte några julklappar men dem får ni inte se här  fniss...
Köpte ljus det brukar höra till om jag besöker Ikea hittar jag inget annat  så ljus blir det alltid köpt..
Några vita brödfat köpte jag också har av dem förut och de   är vackra tycker jag ...
Kryddburkar köpte jag också  har av dem förut är ju så mycket vackrare och ha dem på burk förut  var  det en blandning av påsar och burkar på min kryddhylla nu är det ordning och reda ...
En plast julstjärna till att ha på toaletten till jul  köpte jag också ifjol hade jag en livs levande hyacint där men den trivdes inte den dog för den fick inget ljus har inget fönster på toaletten.
Ni undrar säkert varför jag har väckarklocka på toletten tjaa det för att ha koll hur lång tid jag har på mig och tvätta tänderna då jag har morgontur att jag inte dröjer för länge där kan  bli lite bråttom fast jag i och för sig alltid är i god tid på jobb.
Röda silikonhandskar  de behövde jag vet inte hur många gånger jag brännt mig på ugnen  men nu är det slut på det inga brännskador tillsvidare.... 
En skrivbordslamppa och en spegel hamnade också i kund vagnen har inte haft nån natt lamppa  förut, oj att få ligga och läsa i sängen  när det är mörkt me like...
Har inte haft nån bordspegel förut bara små sminkspeglar men dess värre blev ena sidan av spegeln trasig  något av packningen hade stött till den i bilen så det blev en spricka i spegeln,men som tur är det speglar på bägge sidor..
Ja det var allt för denna gång   nu får jag allt säga god natt och sov gott...
Kram:-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar