lördag 31 oktober 2015

Jamie oliver restaurang  Italian i Cambridge

Min småkusin  jamie oliver resturang

Jamie Oliver restaurang

Servitör på Jamies

Indisk restaurang

Indisk food

Skål

Cafe i Cambridge

Christmas decoration



På varuhuset John Lewis i Cambridge

UK resa del 7
Mat ja de måste man ju också ha.Jag åt både  Engelskt ,Indiskst och Japansk mat och var också till en Jamie Oliver  Italian restaurang i Cambridge och åt Italienskt.
Jätte  mysig restaurang Jamie  Oliver. Du kunde se se då kockarna gjorde mat trevlig servitör hade vi också och maten smakade himelskt...I bury var vi på en  Indisk restaurang  maten där var  super god..
Japanskt åt jag på en restaurang i London.Träffade min bytespatrner från Silja tiden över en lunch var jätte kul att ses,det var meningen att vi skulle ha träffats på kvällen men hans asistent hade blivit sjuk så han var tvungen och gå på möte på kvällen istället för asistenten.
Var in på ett varuhus i Cambridge som hette John Lewis,och jul dekoration avdelningen måste jag bara kolla in jag  som är så där jultokig ni som känner mig vet ju det...

Köpte två kulor därifrån den ena gick dessvärre sönder på resan hem det var bara glas splitter kvar  vilket var synd för den var jätte fin ,hade packat in den i sådan där pang pang ni vet men ändå gick den sönder ,snyft...

Ja och så skålade vi  ju på min dag....
Ha det  bra!
Kram-Nina-
Jul dekoration avdelning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar