söndag 4 oktober 2015






Hej på er!
Det har varit ett väldigt trevligt veckoslut mycket tårar fast glädje tårar.
Har haft min bardomskompis på besök och även min dotter var här en sväng,mannens bardomskompis var också här.Det har varit ett underbart veckoslut...
Min dotter och bardomsvänninan hade med sig en födelsedagspresent åt mig och det vara en gåva jag inte väntat mig. och vilken gåva sedan....
Gissa vad?! Jo en resa till England jag reser den 17.10 och kommer tillbaka den 23.10.
Min syster har samlat pengar till resan av släkt och vänner ,hon har gjort ett  ett  fint arbete som ordnat denna resa åt mig...
Flyg,tåg och hotell är betalt dessutom pengar till min bussresa till flygfältet,lucky me..
Har dessutom fått fickpengar till min resa.
Jag kommer att resa till London, därifrån med tåg till Bury St Edumunds,där stannar jag  5 dagar  hos min mammas kusinoch sedan åker jag till London och är en natt på hotell där,jag kommer att träffa min dotters kusin där  kommer att bli kul och se henne också.
Fattar inte riktigt ännu att jag verkligen kommer att resa iväg...
Det är ju inte alla dagar man får en sådan gåva till födelsadagspresent,till saken hör att jag fyller 50 fast i själva verket är det nog 25 he,he
På bilderna kan ni se födelsedagskortet 
Bilder av mig och min bardomskompis då vi skålar med varandra...
Dessutom hade min bardomskompis skrivit ett brev åt mig om vår vänskap som också berörde mig starkt  vi grät alla då jag läste brevet högt....
Nu börjar jag vara trött så det är dags att lägga sig  i sängen och hälsa på John Blund
Ha det bra och ta vara på varandra..
Kram:-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar