måndag 24 augusti 2015




Hej på er!
Det har  varit " sommar" i exakt tre veckor nu  imorgon har meterologerna lovat svalare, få se hur det blir med den saken....
har hunnit dra på mig en otrevlig förkylning,efter sista natten på fredag låg jag däckad hela dagen. otrevligt med förkylningar denna årstid. Inatt fick jag sömn först vid 3:00 tiden ,måste ta mig en tupplur innan jag åker på jobb har två nätter framför mig.
Igår på min promenad med hundarna hittade jag två bankkort och ett sjukförsäkringskort,förde  dem till polistationen och tyckte jag själv gjort  en god gärning.Polisen däremot sade att dessa människor var kända av polisen och slarvar hela tiden bort nåt ...
På våran gata var det gårdsloppis igår ,fyndade denna svarta tunika jag har på mig på nedersta bilden, den är av Linne skön också och till ett skratt rätande pris, köpte också ett par filt tofflor men de visar jag en annan gång..
Köpte för en tid sedan solkräm från  Lidl, mannen i huset undrade varför jag köpte barnkräm?!
Svarade honom : Nedsatt pris,högskyddfaktor och så har jag liksom färdigt till nästa år.
Dermalogica ansiktskräm har spf 30 Age smart en bra serie definitvit värt att pröva,min dotter brukar köpa dem  åt mig hon säljer dem och arbetar med dem på sin salong.
Har ett problem .. Kolla vindfånget och denna kaos med en massa skor....
Tar gärna emot tips om hur få det mindre stökigt...
Ha en bra fortsättning på veckan så hörs vi sedan...
Kram:-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar