fredag 24 juli 2015



Under mitt äppelträd!
Jag har trädgårdstolar på två ställen hemma hos mig skulle vilja ha ett " däck" på gården men det får bli nångång i framtiden ,har en plan hur jag skulle vilja ha det ,en sidovägg med fönster ,tak eller ett mega stort parasoll ovanför,kanske nån gång...
 Vi är hemskt sällan på våran bakgård och det är synd  för vi har en relativt stor gård.
Har ställt två stolar och ett bord under äppelträden,där är det mysigt och sätta sig ner och läsa en bra bok och virra in sig i en pläd,ena stolen är trasig men det syns ej på bilden hi...
Stolarna och  borden under äppelträden är från JYSK.
Stolarna på vår lilla terass , bordet och stolöverdragen är från ASKO,hortensia från Prisma,brukar klippa ner mina hortensior på hösten  och ta in dem i källaren till vintern ,men ifjol var jag lite sen så den frös ,tyvärr.
På våran terass brukar jag ta mina bloss... Semestern börjar närma sig sig sitt slut ,två dagar kvar,på måndag gäller det att infinna sig på jobb,har blivit van att inte passa tider och så ,skall bli ovant  kan jag tala om för er...
Nästa år börjar jag min semester ungefär vid denna tidpunkt.Har en vecka semester ännu i oktober så har nåt att se fram emot...
Ha det gott och njut av det vackara vädret som utlovats tills imorgon,vi får en dag sommar ändå på söndag regnar det igen...
Ha det gott och njut av morgon dagen...
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar