lördag 11 juli 2015















MINÄ SMULTRONSTÄLLEN!
Hej på er allesammans  hur har ni det?!
Vädret är ju inte det bästa ,som semesterfirare önskar jag mig ju sol eller hur?!
Regnet öste just ner och så hade vi  besök av herr av  Tor men han var inte så nära,hade just hängt ut tvätten då regnet började ösa ner...
Tänkte visa er av mina smultronställen här i Salo som jag gärna besöker ,ni skall få se några av dem en tid framöver.
Denna affär heter Kikan Kukka & Lahja och är helt underbar ,skall jag köpa blommor så besöker jag den,personalen är kunning och vänlig ,har tom nån gång haft hundarna med mig.
Du kan även köpa inredningsgrjer där ,helt ljuvliga du blir helt såld kan jag tala om för er.
Har ni vägarna förbi tycker jag ni skall ta och titta in hos dem ,ni ångrar er inte, jag lovar..
Adressen är:
Kikan Kukka& Lahja
Helsingintie 21 Salo  Finland
Ha en bra forsättning på lördgen!
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar