tisdag 14 juli 2015

















MINA SMULTRON STÄLLEN DEL TRE!
Idag har det varit relativt fint väder ,men för en stund  sedan började de regna här hos oss....

Herkku ja Murena är en affär jag brukar besöka nu och då ,brukar köpa löst te där ,de har ett bra urval inte helt vanliga te sorter,är själv inte och bryr mig om helt vanliga te typ earl grey..
I denna affär kan du handla olika delikatesser och ekologiskt ,ekologiska ägg har de också,och frysvaror, ekologiskt kött och korv.Även godis och lite inredningsgrejer har de också.
De har också en barnhörna med leksaker och så godis slickepinnor i glasburkar ,minner mig om  barndomstider.
Pesronalen är vänlig och kunning,och affären är definitivt värt ett besök,så har ni vägarna förbi så titta in...Ni finner dem också på FB.
Affären ligger i min hemstad brevid torget på Horninkatu Salo Finland
Ha en bra fortsättning på dagen!
Kram-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar