söndag 12 juli 2015

Maison belle












Absolut, kanske,för tillbaks till hyllan






Second hand/loppis

MITT SMULTRON STÄLLE DEL TVÅ !

Här kommer del två en av mina smultonställen.
Affären  heter Selected 2nd hand och är en life style outlet affär.
Här kan du  köpa second hand dvs loppis grejer och kläder ,du kan hyra bord för ändamålet.
Här säljer de även outletkläder och  country Whites kläder även styling produkter finns att köpa nu och då,de brukar nämna om det på FB  då de fått in av dem,de  bra på att marknadsföra sina produkter där,kollar så gott som dagligen deras sidan.
Affären är helt ljuvlig och har en undrbar och kunning och vänlig personal  vilket jag sätter stort värde på  och priserna är hyfsade.
Maison belle produkter säljer de också.
Finns även ett litet cafe där du kan sätta ner dig  och ta en kopp kaffe eller te med tilltugg till.
Omkädning rummet har inramade små tavlor med text som jag tycker är mysig ,vid ena kroken står det Ehdotomasti  = absolu, den andra  kroken ,ehkä= kanske ,tredje  kroken ,vien taksin hyllyn= jag för tillbaka till hyllan ,detaljer som jag reagerar på och är så mysigt...
Kan varmt rekomendera denna affär ,och tycker det är värt ett besök om ni har vägarna förbi.
Affären ligger  på :
Tehdaskatu
Salo 
Finland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar