tisdag 7 juli 2015

Idag började hundarna skällä ivrigt nån gång på fm,de ringde på dörrklockan jag öpnnade mitt i tandtvätten och med munnen full av tandkräm, utanför stod en man med ett paket och frågade om jag kunde kvittera,bad mummlande om ursäkt : Har munnen full med tandkräm  meddelade jag honom .
Paket undrar jag?! Har inte beställt nåt,varifrån är det undrade jag :fick till svar  kiiltoclean,då gick det upp ett ljus för mig ,hade tidigare deltagit i en tävlig  en fotografi tävling om ett fotografi ur fågel perspektiv,som tack fick jag dessa produkter för att jag deltagit.
Gissa om jag skall pröva dem ,tycker det skall dofta gott då jag städar:Dofterna var Mango allmänt rengöringsmedel. Sitrus= för kök..Vanilj= allmänt rengöringsmedel.Lavendel= Tolett...
Fick ytteligare en utmaning och svara på  hur färgerna och dofterna inspirerar mig ,tror bestämt att jag skall svara...
Ha en bra fortsättning på dagen trots regnet...
Kram:-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar