torsdag 19 februari 2015









Vilket väder vi haft idag,blött och halt,men det blir ju ingen vår om inte snön smälter bort.
Lovade visa mina sommar blommor från ifjol,som jag har i kruka och låda.
På trappan överst står en lavendel som jag är väldigt förtjust i,sedan svat petunia som jag också tänker köpa denna sommar ,köpte den i en trådgårdshandel ifjol sommras ,trädgårdshandeln ligger ca 15 km ca härifrån ,hade aldrig besökt den förut ,men blev tipsad av en vännina om  Ivonens trädgårdshandel ,där fanns det massor att välja på.Köpte sådana blommor som jag aldrig haft förut.,och definitivt blir det också att besöka trädgårdshandeln i sommar.
Basilika och Rosmarin hade  jag också i kruka på trappan.
Jag har 5 chihuahua hundar och dessa skyltar hänger på ytterdörren på väggen ,den översta skylten välkommnar dig och den nedre varnar för vakthunden,he,he..
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar