måndag 16 februari 2015




Hej på er,har ni haft en bra måndag?! Imorgon är jag ledig och på onsdag börjar med vak x2.Jag har haft tre morgon turer tre   i rad ,är ingen morgon människa kväll och natturer lämpar sig bättre för mig.
Gillar bordslampor väldigt mycket,tycker bättre om punkt belysning än tak.
Gillar då speciellt Pentik lampor.De två översta med silver fot har jag fyndat på Fb-loppis,den ena lampfoten har Lena Bjärre skärm.
De andra två är köpta nya,den med röd skärm är från min röda period,i gästrummet finns ännu av rött,  för tillfället har jag vinröda gardiner och sängöverdrag i samma färg.
Skulle vilja ha en lampa med svart skärm ännu och nattlampor skulle jag också behöva men kanske de dyker upp ännu av den stilen jag gillar.
Ha en bra fortsättning på veckan.
Kram: -Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar