onsdag 4 februari 2015



Hej på er ,jag har tid att skriva blogg nu eftersom jag har semester blir lite oftare med inlägg,nu.Vi har rikligt med snö här i Egentliga Finland,men positivt är att vi har snart våren här,dagarna har blivit ljusare.
Jag flyttade  toalett pappren till en hård tykasse,de är samrta att förvara i har en till som jag förvarar dagstidningar i.
Hade tidigare toalettpappren i en korg ,men hundarnas "kläder" fick flytta till korgen istället.
Kolla den grå fina presentasken,fick demalogica produkter i den av min dotter till jul ,smart att  förvara smågrejer i och dekorativt dessutom.Presentpapper kan man slå om om man tröttnar på färgen.
Kolla den fina grå lyktan på skänken, fick den av en arbetskompis.På skänken står en rumsgran hade den i tvättstugan tidigare men tog upp den efter jul ,fin eller hur?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar