söndag 1 februari 2015





God morgon! Har semester denna vecka,och börjar min första semesterdag med ett besök hos fysioterapeut,hade för några vecor sedan ont i ryggen och var sjukledig i två veckor.
Jag brukar cykla ,mannen i huset har bilen till jobbet,men efter rygg onda så promenerar jag även till jobb,fast till jobb promenerar jag på 8-10 min,när halkan är över fräser jag iväg med min röda jopo igenså gruset yr he,he.
Jag kanske inte har berättat för er att jag gillar plädar också och halsdukar ,min samling av halsdukar får ni se senare
Den begie pläden är från Ikea ,men köpt hos second 2nd hand för en billig slant ,har varit rekvisita produkt(inte använd)100% bomull
Rutiga pläden är också ikea köpt på loppis(Radiokirppis)
Vita och gröna pläden av 100% bomull är köpta hos pentik
Blommiga pläden är ingen pläd utan ett sängöverdarg som jag använder som pläd,den är en Green Gate och köpt på Fb-loppis,Green Gates produkter är härliga,här hos oss säljer de kärlen hos Kuisma.
Nu skall jag hoppa i duschen och dra iväg till fysioterapeuten.
Ha en bra dag!
-Nina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar