lördag 10 januari 2015

Hylla för badhanddukar

En klänning jag haft då jag var liten
De väntar upp till 10 cm snö tills imorgon,hos oss har det redan börjat snöa.
Har haft jätte ont i ryggen det har värkt från och till,byter sida idag är det onda på höger sida men ibland på vänster.Varje gång jag tänkt beställa tid till företagsläkaren har det varit bättre med det onda.
I den svarta hyllan som ni kan se på bilden förvarar jag badhandukar,smart de är nära till hands ,hyllan är i tvättstugan och brevid tvättstugan ligger dusch utrymmet.
Bakom hyllan är sotluckan så det  är bara och dra ut hyllan då sotaren är här och sotar.Smart att dölja det med hyllan eller hur...

Den gula klänningen har jag haft då jag var si så där 1 år,tycker det är ett vackert blickfånga att ha den hängande framme .
Ljushållare av trä är köpta hos Indiska för 15 år sedan ,har två st .Den gamla spegeln med gamalt glas har jag fått av min fd.svärmor och den gillar jag ...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar