onsdag 14 januari 2015

Handukar med monogram

Kaffeburkar
 Vilket väder det är ena dagen är det typ -20c och följande dag regnar det.Gillar kökshandukar med monogram,har en hel del,ärvda och köpta på loppis,de är så fina tycker jag,tycker också om lakan med monogram.På julen brukar jag ha ett lakan med monogram på bordet och en röd löpare ovanpå.
Kolla vilken kaffeburksamling jag har (vi) svärmor köper alltid Pauligs kaffeburkar åt oss,det är bara att välja vilken burk man vill ha att förvara kaffet i,själv dricker jag inte kaffe ,har aldrig gjort det,te är liksom min grej,det finns så många goda te,just nu har jag mint choklad te  på gångs.


Satte en bild av mitt gamla skänk av björk,som jag i nåt skede funderade på och måla vit,men det blev inget med det,tycker den skall få vara som den är,varför förstöra den med vit färg, eller hur? Kul att mixa gammalt och nytt.Satte även in två bilder på linne lakanet som jag skrev att jag brukar ha som bordsduk under jul snyggt med en röd löpare ovanpå,löparen en köpt hos Indiska för typ 15 år sedan.
Ha en bra dag ,promenera försiktigt= halt ute.
Linne lakan


Linne lakan


Skänk  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar