söndag 28 december 2014

Stiven 5 år /äter tårta

Födelsedagtårta  serverades

Shampo och balsam

Ärtsoppa och olivbatong

Arabia samling

Arabia samling
Stiven fyllde 5 år 27.12.Den fick tårta förstås,en blandning av grynost,lite skinka och burkmat,satte allt i en äggkopp och sedan upp och ner så blev det just det tårta,självklart fick alla  en egen tårta.
Stiven fick ett nytt halsband till födelsedagen ,men han behövde inte komma med själv,tog det gamla halsbandet med som modell,lite hundgodis på lösvikt fick de också en per man.

Rekomenderar shampo och balsam av märket Lumo,det blir en "härlig " känsla i håret ,och det är effektivt m.ao flere goda egenskaper.Första gången jag köpte det var i början av hösten,var speciallerbjudande och nyhet.Har inte sett det hos nån annan frisörsalong en harlekin,fick till svar att det är deras eget märke,kan i varje fall varmt rekomendera det,byta märke bör man ibland,inte använda samma hela tiden.


Gjorde ärtsoppa på sista skinkresterna ,serverade olivbatong till köpt i Lidl.Jag gillar ärtsoppa jätte mycket...

Kolla nu har jag mina arabia kannor i köket på hyllorna,sedan vi flyttade hit för snart två år har de varit i skafferiet i källaren,det har inte blivit av att ta upp dem ,men idag gjorde jag slag i saken.Det är inte bara arabia kannor jag har,har två st Rörstrand,en Gustafberg,en rysk kanna.

Ha  det så bra,imorgon är det måndag och en ny vecka :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar