torsdag 11 december 2014

Sjöjungfru kläning Fb-loppis

Tunika Selected 2n hand

Paljett klänning FB-loppis
Visar här lite fynd till som är second hand.Sjöjungfru klänningen är köpt på Fb-loppis ,den skall min syster dotter få.Paljett klänningen är min och också köpt på Fb-loppis.Vita tunikan ljuvligt material ,mjuk och skön Selected 2n hand.
Säljer själv också på FB-loppis kommer det in pengar  köper jag nåt istället.Jag har blivit riktigt duktig på de här.Varför betala mer när du kan få det billigare.Tidigare under hösten köpte jag tre vinterjackor på FB-loppis dyraste var 10€ de andra två 5 € st,snygga och hela inget slitet och alla tre köpta i sportaffar.Hade tänkt köpa en ny men det blev ju inte så,bra besparing.
Nu har jag fyra vaknätter överstökade= ledig i 6 dagar ,en ovanlig lyx,kan ju kalla det mini semester eller hur?!
Ha en bra fredag ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar