fredag 26 december 2014

Min dotter född 24.12.1990

Min dotter och jag

Mici och julgranen

Julmat

Julbordet

Julbordet

Julbordet

Julbordet

Julbordet

Julbordet

Julkort -14

Stiven 5 år 27.12.2014

Julklapp av min dotter
Ja så var denna jul slut ,känns lite vemodigt i och för sig.Hade två vaknätter men första natten var på julaftonen så jag hann bra med och fira jul.Vi fick en vit jul vilket var kul ,just nu är det -10,2 c utomhus,hundarna vill bara ut en sväng på gården.
Iår dukade jag jul bordet med Arabias 24 h tallrikar,och Pentiks glas och små tallrikar gamalt arabia porslin.Till julen serverar jag alltid potatisen i en gammal Arabia sopp terrin.
Kaffet serverade jag i Pentik kaffekoppar av märket ingefärä som inte tillverkas längre.

Jul korten har jag i år samlat i sissalsnören som jag också tidigare nämde,hade dem förr om åren i en sk postväska ,men där såg ingen dem,att ha dem framme är ett  vackert blickfång tycker jag.
Våran adopterade hund Stiven fyller 5 år imorgon,han poserar med alla julpaket,jag köpte inte alla,ska ni tro ,de fick paket av Farmor och Farfar och granntjejen också.

På julaftonen för exakt 24 år sedan föddes min dotter,för mig är det en speciell dag.

Jag köper inga julgåver länge förrutom åt min dotter,och av henne fick jag dermalogica produkter,brukar få av dem till både jul,födelsedag och morsdag,mycket uppskattade gåvor.Min dotter har egen skönhetsalong i Hangö vid namn Powder room och sälje av dessa produkter,kan varmt rekomedera dem.
Önskar alla bloggisar ett trevlig veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar